Etiketter

Vet ni hur länge sedan det var jag skrev något på den här sidan?  4 månader! Tiden flyger iväg och jag hinner inte med. Jag kom inte in i bloggen först och kom inte ihåg vilken mailadress jag hade för att logga in. När det gått sisådär en 15 minuter så trillade poletten ner och jag kom in. Man har t.o.m. bytt utseende på bloggportalen.

Hur är det då? Tackar som frågar! Det rullar på utan större krämpor. Inte ens en snuva. Peppar, peppar. Har man passerat den 60 (ofattbart) så nyper det litet här och där. Ska väl kännas att man lever.

Vart har livet fört oss i dagsläget? Jag bor kvar, har samma man (obytbar), samma jobb, samma barn/bonusbarn/bonusbarnbarn och samma vanor. I stort sett.

Idag är det fredag eftermiddag. Underbart. Det händer inte mycket. Jag sitter i vardagsrummet med tänt doftljus, tar en kopp kaffe. Matar fåglarna. Ska läsa något kapitel i en pappersbok, varvar ner efter avslutad hektisk arbetsvecka. Kvällen inleds med litet god mat och sen blir det Idol.

Come on, fredag. Bring it on!

Så här ser min fågelstuga ut.

2014-11-08 14.19.22

